Perth Hari Ke-Empat


Perth Hari Ke-Empat | letih tayah nak cerita, tapi seronok. sedar tak sedar sudah masuk hari ke-4 kami di sini. hanya kawasan terdekat saja, sebab keesokkan hari nak ke tempat lebih jauh. simpan kederat.

1. Perth's Blue Boat House. masa kami sampai pengunjung belum ramai lagi. dah puas bergambar, pengunjung mulai ramai. dalam rumah tu taktau ada apa sebab tak boleh masuk. :) terasa macam berjalan atas laut.

2. Murdoch University. p melawat tempat belajar sepupu sementara nak ke tempat lain.


3. King's Park & Botanic Garden.


4. Malaysia Hall Perth.


5. Chocolateria San Churros. malam tu kami makan di sini. dak sophea biasalah, saat genting macam ni dia tidoq.


6. ni bersebelahan tempat kerja sepupu. lebih kurang macam mydin jugak. tapi di sini barang yang kita beli kena scan sendiri dan bayar sendiri. macam mesin air tu.


sudah sampai rumah, baru jaga tidoq. bertabahlah ibu. haha


tamat hari ke empat..

Perth Hari Ke-Empat Perth Hari Ke-Empat Reviewed by Shuhaida Saad on 01 April Rating: 5

7 comments

  1. Someday soon nak jejak situ jugak hehe >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah sis, yang penting beli tiket dlu. insyaAllah akan sampai jugak. hihi

      Delete
  2. Seronoknya jejalan pi Perth, bila nak pi tangkap kangaroo?

    ReplyDelete
  3. bestnya merasa pengalaman Negara orang

    ReplyDelete
  4. InsyAllah..one day nak merasa juga berjalan ke negara orang.. :D

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90