Bila Cinta Milik Dia oleh Sharina Elisa


Review:
4/5 rate. Kisah cinta yang menarik, Tun Rania Raudhah seorang genius dan cantik sangat rapat dengan lima sepupu lelakinya. Demi mencari cinta yang suci, Rania menukar identiti menjadi gadis montel 130kg. Dalam misi tersebut, Rania terpikat dengan Raqib, namun terpaksa menelan setiap herdikan dan cacian non-stop dari Raqib sehingga Rania kembali ke kehidupan asalnya bersama sepupu yang lain.
 
Tanpa sedara, Maliqi salah seorang sepupu yang tinggal bersama keluarga Rania, mula menaruh hati. Sanggup berulang alik dari Johor- Terengganu, setiap minggu semata-mata hendak melepas rindu. (baca: 28&29-Jan-19)
Share:

6 comments:

  1. buku ini menarik.. Sha dah baca..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah hubungan kekeluargaan yang rapat tu, buat novel ni menarik

      Delete
  2. ika tak baca lagi buku ni. nanti nak baca la. thanks for sharing :)


    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/01/hadiah-dari-blogger-kak-sha.html

    ReplyDelete
  3. waah Kak Sha kasi testimoni da. mohon depa buat drama..
    nak tengok drama dia =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee.. kan.. kak Sha banyak dah baca buku2 ni, shu pun tabik spring dgn beliau

      Delete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (10) AmilSafwan (1) Family (7) Film/Drama (5) Giveaway (3) Info (15) Kehamilan (9) Lagu (6) Lifestyle (25) Makan (10) Parenting (4) Peribahasa (259) Perth (7) PNME (65) Resepi (31) Sharing (17) Sihat (9) Wordless (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *