19 May 2019

Iftar bersama di D'Saji Bangi


Cerita malam semalam berbuka bersama officemate dan ahli keluarga memasing. Memandangkan masih mengikut terma "no gift policy", maka semua sponsor oleh diri memasing. kami booking hari selasa yang lepas. Pada mulanya ingatkan tak ramai yang berbuka ke sini, rupanya ramai juga. Surau penuh.

Harga untuk buffet Ramadhan d'saji Bangi adalah :
Dewasa (13thn ke atas) : RM58.00
Kanak-kanak 4-12 tahun : RM28.00
Kanak-kanak 1-3 tahun : RM10.00




antara menu yang tak sempat nak makan, kambing bakar. sedih. lepas solat maghrib, p tengok dah kosong kambing. hukhuk

sempat makan cheese cake dan tembikai. sofia pulun 7 hiris tembikai sorang dia.

jeruk mangga yang sempat i rasa, rasanya oklah, tak macam Pak Ali. hahahah


ni pun tak sempat. dah tinggal kuah. aduhai...



ini keadaan dalam dewan berhawa dingin. dan di keliling dewan masih ada kerusi dan meja kepada yang lebih suka suasana santai. Tak nampak apa sebab malam kan...

semestinya saat yang ditunggu bebudak kecik ni, habis makan, masing-masing menunjukkan skill masing-masing sampai pening mak ayah memasing. Manusia berbaju biru tu sebaya tapi nampak dak Sofia lagi tinggi. ok itu gen ayahnya. hihi


Terima Kasih

2 comments: