Drama : Well-Intended Love

Assalamualaikum  

Image result for well intended love

Drama: Well Intended Love
Country: China
Episodes: 20
Aired: Jan 17, 2019 - Feb 14, 2019
Duration: 45 min.
Main Role : Xu Kai Cheng (Ling Yi Zhou), Simona Wang(Xia Lin), Ian Yi(Chu Yan)

Pertemuan yang tak disengajakan antara Ling Yi Zhou dan Xia Lin membawa mereka kedalam perkahwinan kontrak. Perubahan sedikit demi sedikit berlaku dalam perkahwinan mereka. Yi Zhou yang sangat melindungi isteri kontrak dia, mungkin sebab dia kaya. hiks.. Paling geram masa Xia Lin kena culik. Tapi kesudahannya Xia Lin diselamatkan oleh Yi Zhou. 

Part Xia Lin cuba menggoda suaminya. Kelakar tak tau nak cerita. 


Bila tengok cerita ni, baru teringat ada bahagian diatas pernah Shu tengok dalam FB. Xia Lin dimalukan oleh bekas kekasihnya (diatas) tapi diselamatkan oleh Yi Zhou. Kes berebut rantai. 

Share:

1 comment:

  1. macam menarik je sinopsis tu . Pelakon pun semua sepadan je , sama cantik sama handsome .

    ReplyDelete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (14) AmilSafwan (1) Family (11) Film/Drama (11) Giveaway (9) Info (22) Kehamilan (9) Lagu (10) Lifestyle (31) Makan (18) Parenting (7) Peribahasa (338) Perth (7) PNME (65) Resepi (30) Sharing (52) Sihat (9) Wordless (1) Work (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *