Anak Bukan Sarkas Aksi Mengundang Padah

Assalamualaikum  

Share:

4 comments:

  1. Ammi memang tak setuju dr mula lagi bila tgk ada ayah2 suka buat aksi macam ni pada anak. Bergurau tak kena tempat.

    ReplyDelete
  2. Moga teguran diterima dengan hati dan fikiran terbuka dan ikhlas.

    ReplyDelete
  3. diorang kena baca ni.. bahaya laa

    ReplyDelete
  4. haiah la.. dah macam tren pula sekarang ini buat aksi camnie kat anak.. bukan senang nak mengandung dan melahirkan, mereka rileks je mempertaruhkan nyawa anak macam nie.. pelik..

    ReplyDelete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (14) AmilSafwan (1) Family (11) Film/Drama (8) Giveaway (9) Info (22) Kehamilan (9) Lagu (10) Lifestyle (30) Makan (18) Parenting (7) Peribahasa (321) Perth (7) PNME (65) Resepi (30) Sharing (52) Sihat (9) Wordless (1) Work (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *