Sambutan Bulan Kemerdekaan 2019 Meriah

Assalamualaikum

Keterujaan Sofia tidak berkeseorangan, apabila ibunya pun turut teruja bila tengok shawl dan bawal merdeka dari IG sis Izrina ni. Tanpa berfikir panjang Ahad lepas terus order. Semalam 20/08/19 barang selamat sampai. Alhamdulillah..

terbeli shawl ini.





Apa yang menarik, kainnya lembut. Kalau warna-warna seperti ini, waktu menggosok dapat dikurangkan. haha..




Diserta bersama kad ucapan penghargaan dan kerongsang. Minggu depan dah boleh berkempen dalam ofis dengan shawl Merdeka Mirabelle.

Share:

11 comments:

  1. aida dan anak2 lom ada lagi koleksi ni.
    perlu cepat dpt kan ni.
    semangat kemerdekaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila sis Aida.. memang kain nya lembut

      Delete
    2. aida berkenan bawal merdeka ladorra, shu.
      tapi da abis :(
      tgk la pasar mlm lusa, maybe beli kekaboo punyer kot.

      Delete
  2. Cantiknya design dia.. Suka tengok tapi dah kurang minat pakai shawl or bawal.. nak cari yang sarung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. shu pun tertarik, tapi sayang nak pakai.. hehe

      Delete
  3. Pada wak macam tak sesuai corak jalur gemilang dijadikan pakaian.

    ReplyDelete
  4. Teringin jugak nak beli satu nih!
    Tengok officemate pakai jelesss jer huhuhuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shu ni dah beli, risau dibuat koleksi je. Pakai entah bila.. hihi

      Delete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (14) AmilSafwan (1) Family (11) Film/Drama (8) Giveaway (6) Info (22) Kehamilan (9) Lagu (10) Lifestyle (30) Makan (18) Parenting (7) Peribahasa (320) Perth (7) PNME (65) Resepi (30) Sharing (51) Sihat (9) Wordless (1) Work (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *