#237 Kerang Busuk

Assalamualaikum

 

Kerang Busuk = Tersengih-sengih tanpa alasan.

Share:

6 comments:

  1. blogwalking sambil kerang busuk. eh mcm pelik hahah selalu org ckp sengeh macam kerang busuk

    ReplyDelete
  2. Dulunmasa muda2 selalu buat Ni tapi dah tua Ni karang dah hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang pun masih boleh buat lagi.. hehe

      Delete
  3. hi hi hi...
    ni pun salah satu yg aida selalu guna seharian.
    terutama kat anak2 la :)
    ada le diorang nak tu bila tetiba dok tepi kita mcm kerang busuk :) ha ha ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dah tau peel anak. bermotip sangat diorang senyeh macam tu. hahaha

      Delete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (10) AmilSafwan (1) Family (7) Film/Drama (5) Giveaway (4) Info (20) Kehamilan (9) Lagu (10) Lifestyle (25) Makan (15) Parenting (4) Peribahasa (264) Perth (7) PNME (65) Resepi (30) Sharing (47) Sihat (9) Wordless (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *