Recents in Beach

AZAM 2018 SUDAH TERLAKSANA KE?


Harini sudah menginjak ke bulan November, iaitu bulan 11. Berbaki sebulan lagi untuk kita tinggalkan tahun 2018. Adakah kita sudah bersedia dengan berubahan tahun, umur dan banyak lagi? hehe baru haritu berkira-kira "azam tahun baru", pejam celik pejam celik sudah ke penghujung "tahun baru".

Azam shu pada tahun 2018 tempoh hari, alhamdulillah banyak sudah Allah S.W.T tunaikan, dan tinggal satu lagi masih belum ditunaikan. insyaAllah berbekalkan sebulan lebih ni, kita pulun selesaikan. amin amin amin

Mana-mana yang belum tertunai, kita B/F ke tahun depan ya. hehe semoga semua azam dan impian kita tertunai dan terlaksana. amin amin amin.









Post a Comment

9 Comments

  1. alhamdulillah tahniah kak shu! tinggal satu je lagi tu azam akak .. caiyok2

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu daripada 3 azam. hehe dan alhamdulillah..

      Delete
  2. bila tengok balik... banyak lagi belum tertunai.. mungkin akan dijadikan semula untuk azam tahun 2019.. kahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawak ke hadapan 2019. hehehe

      Delete
  3. Ada yang dah tertunai...alhamdulillah...ada yang bakal di bawa ke tahun berikutnya jika diizin Allah...aamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kak, semoga azam kak PC taun depan tertunai hendakNya. amin

      Delete
  4. rasanya ada dua tiga ketul azam yang belum terlaksana lagi. mungkin dah terlaksana tapi tak fullfilled lagi hahaha. boleh B/F ke tahun depan la ye? hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawak ke depan. hahaha 2019

      Delete
  5. Alhamdulillah, zumal pun ada yang terlaksana dan ada yang bakal carry forward

    ReplyDelete