HELLO OCTOBER - ShuhaidaSaad

3 Oct 2018

HELLO OCTOBER


OCTOBER | alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi, sudah menginjak kaki kita ke bulan Oktober. pejam celik pejam celik sudah hampir ke penghujung tahun rupanya kita ni. azam-azam kita semua sudah terlaksana ataupun masih baru nak bermula. shu, alhamdulillah sikit azam sudah tercapai dan ada yang hampir digapai. yang jatuh tersungkur pun ada juga. takpa itu adalah ujian yang diberikan Allah untuk kita jadi makin kuat.

bulan ni hanya ulangtahun kelahiran mak shu saja. lain-lain sudah lepas bulan lapan yang lepas secara beramai-ramai. hihihi last sekali adik shu dan anak buah iaitu bulan november nanti. semoga semuanya dilindungi dan dipelihara oleh Allah.

kepada yang bakal menyambut ulangtahun, selamat menyambut ulangtahun shu ucapkan. dan kepada semua yang mulai bekerja bulan ni, selamat bekerja. dan 

7 comments:

  1. kan sekejap je masa berlalu dah bulan 10 ")

    ReplyDelete
  2. Cepatnya masa berlalu..moga hari2 berlalu dgn aman dan damai

    ReplyDelete
  3. haa tu lah. cepat sangat masa berlalu.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah Oktober dah..Allahu..

    ReplyDelete
  5. Sekejap je dah Oktober.. Anak-anak tengah sebok dengan UPKK, PT3 dan SRAI..
    Lepas tu periksa akhir tahun pula..

    ReplyDelete
  6. tak berasa dah nak habis tahun 2018..

    ReplyDelete
  7. bulan kelahiran aida, adik pompuan aida & emak :)
    da celebrate sama2 last sunday, shu. alhamdulillah...
    oktober. end of this month, anak2 peksa akhir thn.
    tu jer yg buat aida gabra skang.

    ReplyDelete