Rezeki Masing-masing


Rezeki Masing-masing | antara kata-kata positif yang shu masih berpegang sampai harini. kenapa? sebelum ni shu berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa menjaga dak sophea dan berkemas rumah. bila tengok kawan-kawan update kehidupan dan kerjaya mereka kekadang cemburu. namun jauh di sudut hati shu bersyukur sebab dapat muhasabah diri dan menjaga dak sophea sepanjang tempoh tu. 

dan sekarang shu sudah bekerja, setiap bulan akan ada seminggu kena buat ot. disebabkan shu di jabatan pengeluaran, haruslah ot tu. hihi itulah, rezeki masing-masing bila buat ot hujung bulan dapatlah lebih sikit kan. jijoi pun bahagian pengeluaran tapi berlainan syarikat, cuti umum dia kena standby. hahaha jadi perancangan kami, kalau nak bercuti kena tersusun agar kedua-dua pihak tak rugi. kehkeh.

disebabkan minggu ni shu kena buat ot. takda lah membebankan pun sebenarnya, asalkan ada internet connection dan boleh buka excel. shu tengok pc jijoi boleh di guna, haa apa lagi. hahahaha bangun seawal 7 pagi, siapkan kerja 7.30 pagi siap. hihi dah boleh sambung tidoq sampai esok. 

semoga raya ni dapat beraya di kampung dengan mak ayah, adik dan abang, ipar dan anak buah, serta ahli keluarga yang lain, terutama tok. aminn.
Rezeki Masing-masing Rezeki Masing-masing Reviewed by Shuhaida Saad on 12 May Rating: 5

9 comments

  1. isteri,ibu dan pekerja...serentak...seiring...alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. sebelum ni terleka kejar kerja semata, terlupa anak masih perlukan perhatian. sekarang dah tersedar.

      Delete
  2. Teruskan pegangan tu kak shu, rezeki masing-masing, in shaa Allah ada rezeki kita tu nanti, cepat atau lambat, banyak atau sikit, semua tu Allah dah tentukan. Sabar ye ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH ya terima kasih sis. shu masih berpegang pada pegangan tu :D

      Delete
  3. Jadi apa pun, perempuan tetap bizi kan.

    ReplyDelete
  4. Betul tu Shu.. Rezeki masing-masing.. Insya Allah.. Rezeki tak pernah salah alamat.. Sha doakan semoga Shu dan keluarga sentiasa dimurahkan rezeki.. Aamiin..

    ReplyDelete
  5. setuju, rezeki masing-masing. Tak tahu lagi ni lepas kahwin kerja ataupun jadi housewife je. semoga kak shu murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90