Kenduri & Adik Baby


Kenduri & Adik Baby | throwback punya kes. hari Ahad lepas, shu terima jemputan kenduri kahwin adik kepada officemate shu. gamaknya lama dah tak makan nasi kenduri. eksaited tahap dewa masing-masing. nasiblah kenduri dengan rumah bersin pun dengar. tak sampai 30km.

sampai majlis pengantin baru nak potong kek, dalam pukul1 macam tu lah. kami pun dengan selamber p jumpa tuan rumah dan terus p makan. hahaha

selesai sendawa semua, jumpa lah adik baby yang mana anak kepada officemate yang lain. kebetulan datang majlis juga. adik baby ni lah dak sophea nak jumpa sangat tu. haha iyelah ibu asyik cerita, dia pun nak jugak tengok sapa orangnya adik baby tu. 🤦🏻‍♀️


anak ayah kan, gediknya tak tau nak cerita lah. dia posing lebih. hahah


Kenduri & Adik Baby Kenduri & Adik Baby Reviewed by Shuhaida Saad on 09 May Rating: 5

2 comments

  1. seronoklah tengok orang pi kenduri ni..makan free je..kekeke

    ReplyDelete
  2. mesti dia happy kemain dapat jumpa adik baby tu. Muka happy tu terserlah sangat :D

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90