Hakak Sangat Anak Ibu Ni


hakak sangat | throwback sangat. ayah ajak teman beli barang, anak dara sorang ni kemain eksaited lagi. dia lah antara yang terawal siap. ibu dengan ayah baru nak sarung pakaian, dia sudah siap berkasut tunggu depan pintu rumah.

budak eksaited ni memang macam ni, naik kereta kena aircond sikit terus mata layu. haha dah terbaring lali. bila sampai tempat dituju, bangun macam takda apa-apa. dah terbiasa macam tu. layankan saja.

balik dari cari barang ayah, kita cari barang dapur pulak. bila dah hakak-hakak ni dia nak buat semua sendiri, tolak troli pun sendiri. kalau tengok dari depan, sah-sah nampak troli tu bergerak sendiri. :D ibu dan ayah bertabahlah.

Hakak Sangat Anak Ibu Ni Hakak Sangat Anak Ibu Ni Reviewed by Shuhaida Saad on 01 May Rating: 5

3 comments

  1. awww bagusnya dah tunjuk sifat akak2 dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha jangan nanti keluar adik dia nak jadi adik pulak

      Delete
  2. adik yang semangat ....hehe

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90