Sabtu Bersama Ayah


IOI Mall | semalam dah settle semalaman cari pakaian dan kasut tak jumpa. cuba nasib di IOI Mall Putrajaya pulak. kali standby kalau dak sophea ni meragam. yelah, sampai sini lepas zohor. keluar sebelum  Asar. rasanya macam nak tercabut kaki berjalan.

survey semua tempat nak tengok mana yang berkenan, bila sang ayah sudah berkenan, tak muat pulak. kaki terlebih gemok. hihi sudahnya balik dengan tangan kosong. :D itulah ayah sophea. ahahaha



tahulah geng ayah pun, anak ayah. sampai berjalan pun nak sama dengan ayah. paling kelakar tadi nak masukkan tangan tu dalam poket seluar, rupanya tangan dah termasuk salam seluar. hahaha seluar tu pinggang besar sikit. mengekek gelakkan dia. hihi



Sabtu Bersama Ayah Sabtu Bersama Ayah Reviewed by Shuhaida Saad on 01 April Rating: 5

3 comments

  1. Sophea umur berapa ni? Sama nama macam anak saya Sofea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru 3 tahun sophea ni. :) anak sis umur berapa ?

      Delete
  2. anak buah saya pun nama sofia....eja je lain...tapi dah masuk skola rendah..

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90