Day 14 – Who are you? - ShuhaidaSaad

17 Apr 2018

Day 14 – Who are you?

Who are you? | kepada yang belum kenali shu, meh shu story sikit mengenai diri shu. 

nama penuh Noor Shuhaida. berumur lewat 20-an. kalau shu cakap 20-an, sila percaya lah. hehe. masih bekerja, menjadi part time house wife. 

dikurniakan seorang anak perempuan berusia 3 tahun 2 bulan. nama Sophea. berumah tangga pada tahun 2013 dengan suami bernama Jijoi. 

seorang yang tak minat warna merah. tapi kesemua barang yang dibeli berwarna merah. termasuk baju, kereta dan moto. hahaha 

seorang yang takut pada lipas dan kucing. eh! boleh dikatakan semua haiwan shu takut. kucing sebab ada pengalaman, hihi tapi kalau borak dengan kucing jauh-jauh tu insyaAllah boleh.

7 comments:

  1. Haha yang takut lipas tu kita boleh geng. hehe.

    ReplyDelete
  2. umur lewat 20-an tapi nampak macam awal 20-an :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak awal 20-an tu sebab penulisan kot akak. masih kanak-kanak ribena :D

      Delete
  3. sama lah. takut lipas jugak! hahahhaa. ohh maksudnya umur kita takdelah jauh sangat jaraknya. saya 25 hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jauh sangat pun. heee.. kalau boleh nak sweet 17 selalu. hahahaha

      Delete
  4. moga kekal awet muda..hehe

    ReplyDelete