Day 25 - A First


Motor | ni bukan nak cerita shu beli moto baru. ni nak cerita first time kena tolak moto sebab minyak moto habis di tengah jalan! :( astaga.. jangan gelak ya? senyum takpa. hahaha

ni kes dah lama lah, kunonnya tak nak isi minyak di stesen A, nak jugak isi di stesen IDAMAN, stesen B. tinggal 300 meter sebelum stesen B ni, tiba-tiba moto meluncur laju. jawabnya tolaklah moto tu sampai ke stesen minyak. muka tu, tebal 300 meter sama jarak dengan stesen minyak dah. haha. 

kesimpulannya; isi lah minyak di stesen mana pun. jangan kena tolak moto sudah. paling sikit isilah RM3 sementara nak sampai stesen minyak IDAMAN kita tu. 
Day 25 - A First Day 25 - A First Reviewed by Shuhaida Saad on 26 March Rating: 5

3 comments

  1. ok lagi tu.
    hakak 2 kali minyak kereta habis
    nak buat cha no, bukan boleh tolak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pertama dan terakhir. kenangan terindah sebenarnya kak haha

      Delete
  2. ada kenangan bole cite kat anak2..hehe

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90