Day 15 - Your Dreams


Family | bermimpi nak ada keluarga sendiri, ada anak sendiri, ada rumah, kereta sendiri dan melancong bersama keluarga. alhamdulillah sekarang mimpi tercapai walaupun bersusah payah dahulu. bak kata orang tua-tua, berakit-rakit kehulu, berenang -renang ketepian, bersenang-senang dahulu, bersenang-senang ketepian.

shu pun doakan impian kawan-kawan semua tercapai. :)
Day 15 - Your Dreams Day 15 - Your Dreams Reviewed by Shuhaida Saad on 17 March Rating: 5

9 comments

  1. susah2 dulu kan sis, lama2 senang la. mudahan azah pun merasa ada family kecil mcm sis :) tak sabar rasanya nak tngggu tangisan anak kecik dalam rumah ni. hihi. dah lama tak menerima keluarga baru. mudahan ada roh yang ditiupkan dalam rahim azah. doakan juga ye sis. amin ya rabbal alamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin. insyaAllah rezeki Allah pasti ada untuk azah dan keluarga. amin :)

      Delete
  2. alhamdulillah
    impian tercapai
    doakan impian saya pula tercapai

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah semoga rezeki hans dan keluarga tercapai . amin :)

      Delete
  3. Macam tu lah kehidupan..bermula dari angan2..dan menjadi azam..azam yg tekad membawa kepada kenyataan..tahniah..smoga kehidupan shu lebih bahagia dan di berkati oleh Allah swt.

    https://byshaz.blogspot.my/2018/03/keyword-minggu-ini.html

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah tercapai lepas bersusah payah. TErima kasih atas doanya ❤

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90