talian bising sejak akhir-akhir ni




sedang asyik bercakap dengan abang ss di talian. tetiba bunyi bising yang amat kuat menerjah masuk ke telinga. kemudian talian terputus dengan sendiri.

baik umobile mahupun maxis. kedua-dua nya sama saja bunyi bising. adakah kedua-dua handphone ss rosak. atau memang talian macam ni sejak akhir-akhir ni?

kata abang, beli handphone baru ja. handphone dah rosak. amboi. mustahil mereka buat mogok secara serentak. koyak poket nak beli dua handphone sekali gus. aptb

Share:

16 comments:

  1. hehe..kalo betul rosak,alamat makin kurus la cik shuhaida coz nak save duit beli hp baru.. (^_^)"

    ReplyDelete
  2. beli baru!!! beli baru!! saya sokong abang anda.. :)

    ReplyDelete
  3. aahahhaha mintak hantaran r kt abg :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mau kena cubit nanti aimi. sebab hantaran origami dah 1 hal.kekeke

      Delete
  4. Replies
    1. ss pun tak pasti sis. harap2 la cepat pulih kalau masalah line. ;(

      Delete
  5. halo sy new follower here :) #1722 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sis. later ss follow back ;)

      Delete
  6. beli je fon baru.hee :3

    jom bce entri nie.moga bermanfaat.pndk je nie

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/belajar-selagi-masih-sempat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoaaaa...;o jangan.. hehe

      Delete
  7. Tak kanlah sebab handphone. Mungkin sebab talian rosak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya la sis. ss pun pelik. xkan hp nak rosak 2 skaligus. hoho

      Delete

Followers

#Cancerfighter (1) AlisyaSofia (5) AmilSafwan (1) Family (4) Film/Drama (4) Giveaway (70) Info (14) Kehamilan (9) Lagu (4) Lifestyle (23) Makan (10) Parenting (4) Peribahasa (236) Perth (7) PNME (65) Resepi (31) Sharing (17) Sihat (9) Wordless (1)

Contact Form

Name

Email *

Message *