0004 RELAX - ShuhaidaSaad

15 Mar 2013

0004 RELAX



setiap kali tiba hari Jumaat pasti gembira. kerana esok hari Sabtu, dan lusa adalah hari Ahad. tak lain dan tak bukan tentunya berkenaan hari minggu ! memang muka cuti la ss ni. hihi penat menelaah nota financial setiap hari. masa untuk berehat sememangnya amat ditunggu-tunggu.

maka mulai malam ni, ss akan mulakan aktiviti blogwalking. yeay! tak sabar ! nantikan ss malam ni.



28 comments:

  1. hehe ^_^
    hai jumaat yang paling di tunggu2 kan..
    esok holiday... yeye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. >.< yeay! hehehe akhirnya..

      Delete
  2. cik yaya pun suka hujung minggu..tapi still bz jugak dengan tempahan org..huhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik yaya amik tempahan apa tu? bestnya ada keja di hujung minggu. ss makan tido online ja ni

      Delete
    2. Cik Yaya tu bisnes kragtangan... mmg cantik2 kraftangan hasil tangannya. hehe. akak plak tlg jwb. nge...

      Delete
    3. hihihi ohh terima kasih kak ieta. leh bt tempahan ni :)

      Delete
  3. alamak ..jumaat class apck ..esok n ahad ada modul.. pening pale

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. xpa modul sesuatu yang best. kahkah! :p

      Delete
  4. SELAMAT BERHUJUNG MINGGU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berhujung minggu untuk bunda juga :)

      Delete
  5. salam perkenalan...
    jom singgah kat blog http://ceritamayapersada.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mmg, sabtu ahad adalah hr yg ditunggu-tunggu juga oleh akak. sbb 2 hr tu, kalo takde klas di UTM, bleh brsm2 keluarga utk mcm2 perkara. Kalo ada kls, pun mmg akak suka coz akak suka bljr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak part time ke bljr? wahhh bestnya dapat spend masa dengan family kan? ss family di kampung, kedah sinun.. :(

      Delete
  7. Replies
    1. moh ler kita bersama2 kak :) hehe

      Delete
  8. Ya,betul hari Sabtu adalah hari yang ditunggu-tunggu, tapi tidak bagi semalam kerana perlu pergi sekolah dan latihan kawad kaki sampai pukul 6:00 petang. Fuh, penatnya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. its okay sis. nanti habis pertandingan kawat kaki tu nanti. heaven la weekend dpt dinikmati sepenuhnya.. hehe

      Delete
  9. Replies
    1. ini nota kerja sis. dah keja still hadap nota lg. hehehe

      Delete
  10. p/s: akk tak pernh buat frdge mgnet tp kalau ada yg tempah InsyaALLAH boleh buat =)

    ReplyDelete