28 March 2019

Royal Jelly Vita C CNI by Shopee


27/03 semalam ada sesiapa yang sakan bershopping di Lazada dan Shopee. Heboh dalam office membawang pasal free shipping. Tak kurang juga dalam group whatsapp, semua bercerita. Masa ni lah nak bershopping sambil rileks. Shu nampak langsir murah harganya dalam lingkungan RM20.00. Murr murr je..

Gjoi minta belikan Royal Jelly Vita C CNI melalui Shopee. Memandangkan coin shu hampir expired ditambah dengan ree shipping, setelah ditotal, dapatlah harga kurang dari asal. Terus buat payment, alhamdulillah.. Harini sudah terima.


Terima Kasih

8 comments:

  1. time2 sale online memang sronok lew shopping kan.. laju tangan ni nak klik macam2 masuk cart..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, masa ni ja nak buka apps shopee tu. hehehe

      Delete
  2. Saya tak tahu pun Shopee ada buat promosi macam ni😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. free shipping. :D utk date 27/3 yang lepas

      Delete