Recents in Beach

Selamat Hari Raya Aidiladha


Selamat Hari Raya Aidiladha | uolls balik kampung tak raya haji di tengah minggu ni? ada yang sambung cuti ke? selamat bercuti shu ucapkan dan hati-hati dalam perjalanan. dan jangan lupa makan makanan berkhasiat. :D

kami team raya hospital. mak mertua warded 2 hari sebelum hari raya. dan jadinya meraya di wad. lepas habis meraya dengan mak mertua, barulah kita meraya rumah mak sedara dan akhir sekali ke tanah perkuburan ayah jijoi. sofia asyik sebut saja, memang ibu ada suarakan nak p tengok wan botak, tapi seharian dia punya tanya tu. hehe



meraya rumah mak long, rumah kak ipar jijoi. makan nasi minyak mak long buat. biasanya team raya selangor ni akan berkumpul satu rumah dan lepak sampai petang. ni memandangkan semuanya kurang sihat, kita yang muda kena melawat. hihi


nampak behave sangat dalam gambar ni, sebab ada kakak layan main. bersimpuh anak ibu sebab keadaaan kain tak mengizinkan untuk jadi brutal. hahaha rumah terakhir sebelum ke kubur.

sesampai di kubur, sofia tanya mana wan botak? ok, shu tunjukkan kubur wan botak, dia dia terus p cabut rumput halus celah batu. sambil tu tanya ibu dan ayah macam-macam. bolehlah jawab soklan budak sofia ni. ibu harap awak faham apa ayah dan ibu cuba sampaikan. semoga wan botak tenang di sana. amin..


Post a Comment

4 Comments

  1. selamat hari raya aidiladha.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha LeYa ucapkan... LeYa balik kg juga..tapi petang semalam dah blk Selangor... and hari ni kerja.. Alaa... comelnya Sofia bersimpuh...
    Semoga Wan Botak tenang di sana dan ditempatkan bersama org beriman

    ReplyDelete
  3. Aamin..Al Fatihah
    Salam Aidiladha Shu sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari raya Aidiladha buat semalam :D singgah sini sat....

    ReplyDelete