Kerabu Maggi Thai - ShuhaidaSaad

9 Aug 2018

Kerabu Maggi Thai


Kerabu Maggi Thai | nampak tak? hari ni memang entri makan saja. pagi tadi Nasi Putih Daging Bakar, lunch Kerabu Maggi Thai pulak dah. tak comel kerabu ni sebab shu bungkus, comot sudah kedudukan udang dan daun tu. 

tak sampai sebulan Program Diet ni berlangsung, tapi makan tahap empat bulan tak makan. semua menternak lemak ni. dah terjebak dengan office mate makan benda ni tiap kali ke kedai makan Thai. sebelum ni shu masih setia dengan Bihun Tom Yam shu. tapiii hari ni terasa nak curang sikit.

pendapat shu berkenaan Kerabu Maggi Thai ni, 8/10. semua rencah cukup, bagi shu, kalau pedas sikit lagi cun kot. udang besar dua ekor, maybe suami isteri. fish ball & fish cake ada. kacang pun ada tambah rasa untuk kerabu ni. tomoto ada, not bad. harganya murah RM6.00. makan bersama Thai Tea RM3.00. cukup buat perutku diam sejenak. kbye! 

9 comments:

  1. Sedapnya kerabu tu shu..

    ReplyDelete
  2. pemalu jugak eh udang laki bini tu, baru berkahwin eh? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha kan.. nampak gayanya malu. nampak sikit ja

      Delete
  3. wawwww. nampak menyelerakan..

    ReplyDelete
  4. Alahai sedap pulak nampaknya awal-awal pagi tak breakfast lagi ni..

    ReplyDelete
  5. wahhh.. sedap ni :)

    ReplyDelete
  6. mesti sedap ni.. penah makan kat festival thai.. eheh..

    ReplyDelete