Anak Ayam Anak Ibu - ShuhaidaSaad

9 Aug 2018

Anak Ayam Anak Ibu


Anak Ayam Anak Ibu | ayah jijoi masuk kerja hari ni lepas hampir sebulan bercuti operation tangan. kemarin saja mengecek jalan-jalan di AeonBig. biasalah anak dan ayah kalau bershopping, beli buku saja depa tu, pensel tak beli, gamaknya nak lukis dengan apa. sampai rumah nak lukis cari pensel dekat ibu. maka melukis guna pen jawabnya. hihi

ayah hadiahkan buku tahap satu untuk anak dara dia belajar mewarna dan melukis. ibu bagi arahan sofia ikut melukis. comel anak ayam anak ibu tu. hihi asal nampak rupa ayam dengan kaki dah la tu.

4 comments:

  1. Hehe sekurang-kurangnya ada juga rupanya tu hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel je anak ayam tu. hgehehe

      Delete
  2. Wah ada bakat jadi pelukis ni...ayam pun elok je rupa kejadiannya..

    ReplyDelete
  3. Bagus pendedahan awal utk anak2 :)

    ReplyDelete