DURIAN KAMPUNG SUNGAI LUI

Mengidam Durian | teringin bila musim buah durian ni nak makan durian. paling best kalau dapat makan durian kampung yang baru jatuh. baru-baru yang best. tipu lah kalau cakap tak teringin makan durian D24 semua tu kan. tapi durian kampung tetap di hati.

sebenarnya nak p Sungai Lui ni kena lalui tempat kerja shu, malasnya ya rabbi sebab kena tempuh jem.hahaha

buah sampingan aka buah kegemaran dak sofia



biasalah budak baru bangun tidoq, lepas tu jumpa orang tak kenal. mula la perak sikit.



ni hantu durian, kecik-kecik dah minat durian.hehe

finally dapat jugak buah durian. hehe alhamdullah rupanya jijoi ada keluarga angkat di Sungai Lui, siap ada dusun, boleh la merasa dari terpaksa balik Kedah untuk makan buah. huhu
DURIAN KAMPUNG SUNGAI LUI DURIAN KAMPUNG SUNGAI LUI Reviewed by Shuhaida Saad on 21 July Rating: 5

8 comments

  1. hahaha comelnya hantu durian tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak buah shu, memang minat durian. hehe

      Delete
  2. aduii duriann. sana sini tgk org post durian. teringin pulakk tekak nii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. shu pun terjebak. hari2 lalu depan kedai borong durian, last2 p rumah keluarga angkat jijoi makan. hehe

      Delete
  3. Ana lagi suka durian kampung. Sedapnya la hai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. ramai dok cari musang king, shu rasa sama ja semua 😀

      Delete
  4. woooo tu di meriah dengan durian.betul durian kampung yang baru jatuh ni sedap2...

    Berkongsi pengalaman mengatasi Sakit Lutut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sis, dia punya gas kata orang.. segar

      Delete

Ad Code

Ads 728x90