Recents in Beach

SOFIA DAN TAKTIK BERGAMBAR TERBARU


sofia dan taktik bergambar dengan baik | bila usia meningkat ke 3 tahun 5 bulan ni, akal tu panjang sikit. dulu suruh lah bergaya macam mana pun, semua dia ikut. sekarang ni hala ja kamera, beriya sangat pulak dak kecik ni.

memandangkan bulan 6 sudah hampir ke penghujung. Syawal pun sudah berganjak ke 13Syawal, kejap saja masa berlalu tinggalkan kita. cuma nak tanya korang, puasa ganti sudah ke? puasa enam macam mana?

Post a Comment

12 Comments

  1. ehehe comel jeee ni tengah cari2 gaya yang dia suka la tu. xpe dik.. tetap comel =)

    ReplyDelete
  2. Lebih kreatif ya Sofia...hehehe...peace yooo..wooo.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Ray dah berjaya habiskan puase enam dalam larat tak larat pun. ^^

    ReplyDelete
  4. hahahaha takpernah lagi nampak posing macam ni

    ReplyDelete
  5. Isnin ni kot baru start posa ganti hehehe >_<

    ReplyDelete
  6. Ahahahaha..alahai comelnya..

    ReplyDelete
  7. comel sgt ni... gaya budak2 baru nak kenal gaya

    ReplyDelete
  8. Alahai.. Comelnya Sofia..

    ReplyDelete