27 June 2018

SOFIA DAN TAKTIK BERGAMBAR TERBARU


sofia dan taktik bergambar dengan baik | bila usia meningkat ke 3 tahun 5 bulan ni, akal tu panjang sikit. dulu suruh lah bergaya macam mana pun, semua dia ikut. sekarang ni hala ja kamera, beriya sangat pulak dak kecik ni.

memandangkan bulan 6 sudah hampir ke penghujung. Syawal pun sudah berganjak ke 13Syawal, kejap saja masa berlalu tinggalkan kita. cuma nak tanya korang, puasa ganti sudah ke? puasa enam macam mana?

Terima Kasih

12 comments:

  1. ehehe comel jeee ni tengah cari2 gaya yang dia suka la tu. xpe dik.. tetap comel =)

    ReplyDelete
  2. Lebih kreatif ya Sofia...hehehe...peace yooo..wooo.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Ray dah berjaya habiskan puase enam dalam larat tak larat pun. ^^

    ReplyDelete
  4. hahahaha takpernah lagi nampak posing macam ni

    ReplyDelete
  5. Isnin ni kot baru start posa ganti hehehe >_<

    ReplyDelete
  6. Ahahahaha..alahai comelnya..

    ReplyDelete
  7. comel sgt ni... gaya budak2 baru nak kenal gaya

    ReplyDelete