Day 12 – A photo of something that makes you happy.


A photo of something that makes you happy | bila tengok gambar ni lama-lama nak tergelak pun ada budak sophea ni main itik sampai ke atas kepala. masa ni tak boleh berjalan lagi. sampai sekarang itik tu masih ada simpan. hihi sayang sungguh dengan itik tu.

seluar lain, baju lain. hahaha ni tok punya kerja. janji boleh pakai sudah katanya. warna tak kesah sama ke x. hihi
Day 12 – A photo of something that makes you happy. Day 12 – A photo of something that makes you happy. Reviewed by Shuhaida Saad on 15 April Rating: 5

7 comments

  1. Ma shaa Allah comelnya si kecik ni. Saya pun tengah jaga si kecik kat rumah skrg, xyah tengok gambar..tengok live terus tapi penat..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya Allah seronok kalau dapat tengok anak membesar depan mata. bila dah kerja ni, pejam celik pejam celik dah besar. rindu pulak bau budak kecik. heee

      Delete
  2. hahahaha tak perasan pun baju dengan seluar lain2 sebab pattern sama, lubang2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi tok nya ingat macam tu akak, asal berlubang, kira aci lah tu. haha

      Delete
  3. Alaa comelnyaaa 😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamduillah. next your turn sis ika :D

      Delete
  4. alahai comelnya si kecik ni...cuya mampu tengok anak buah je..masih lum berumah tanggaa..hehe

    ReplyDelete

Ad Code

Ads 728x90