Day 24 - Something That Make You Cry - ShuhaidaSaad

25 Mar 2018

Day 24 - Something That Make You Cry


Drama Sedih | antara yang senang buat shu sedih antaranya adalah drama yang sedih. hahaha walaupun tertinggal 5,6 episod kalau part orang tu menangis, shu pun menangis. :D kalau ikuti setiap episod mau beringus dibuatnya, kekonon feeling lebih. 

selain dari tu, ternampak video viral di FB kes penderaan ataupun kemalangan, automatik mengalir air mata ni. terbayang kesedihan keluarga mereka yang terlibat. minta dijauhkan semuanya.

5 comments:

  1. hakak kalau boleh cuba elakkan nonton video penderaan.
    Tak sampai hati. nanti teringat-ingat kesian

    ReplyDelete
    Replies
    1. ternampak video tu. kalau boleh malas nak on FB. huhu

      Delete
  2. saya pulak kalau pasal haiwan. kesian.. memang la x boleh tgk kalau kucing kena dera ke citer haiwan yg sedih sedih tu ke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih sangat kan kalau tengok

      Delete
  3. cuya jarang sedih sebb cerita....kalau sedih.sedih2 mcm biasa2 je..nangis tak sampai lagi..haha

    ReplyDelete