3 March 2018

Day 01 - Introduce Yourself


hampa nak tau dak, kami senang kalau bercerita dalam loghat utagha. bukan apa rasa puaih tak sangga macam baru lepas sembelit macam tu lah kot. hihi tapi kami bukan nak cerita pasai sembelit, nak cerita pasai kami ni.

kami ni baru berumur 20-an, ada anak seorang bernama dak sophea umur 3 tahun. seorang isteri, ibu, anak, kakak, adik, dan kawan.

kalau tak kenal orang memang kami lebih suka menyendiri, tapi bila sudah kenal, boleh tahan masuk air. hihi ok siap! kbye!

18 comments:

  1. muda lg sha... Allhamdulillah... dh ada anak... sronoknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. anak sorang baru, kawan-kawan sebaya semua dah 2 anak. :)

      Delete
  2. Suka dengar loghat utagha...hehe...lagi2 waktu berjenaka....kadang keliru....tengah marah ke...atau gaduh ke...rupanya gurau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi selalu orang salah anggap. bila dah lama kenai, baru depa tau rupanya kita dok melawak selama ni. hikhik

      Delete
  3. jeng jeng. berapakah umur sis sebenarnya? azah teka 26. betul tak? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu umoq masa lahirkan dak sophea tu. hikhik. :p sebenaqnya terasa macam baru habis sekolah. haha over nau mudanya.

      Delete
  4. Hai sis, selamat bkenalan. Comey ja sis ni. Cikyan suka la dgr org bcakap loghat kedah sbb best. Walau hakikatnya cikyan org pahang. Hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan.. kalu cikyan guna loghat Pahang cakap dengan shu, mau macam ayam dan itik. hikhik

      Delete
  5. baru berumur 20 an..

    wow masih muda sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula lagi. hikhik taun depan tak tau masih muda ka dah tua. hihi

      Delete
  6. Baru 20tahun ke? Wow..impressive la ibu muda ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. takda muda sangat sis auni

      Delete
  7. Kita gengg orang utaghaa! Done follow dekat sini. Salam kenal ^^

    ReplyDelete
  8. eh kita geng lah! tapi tang anak ja tak geng pasai takdak lagi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. insyaAllah nanti ada tu rezeki dari Allah s.w.t :)

      Delete